In gestionarea echipamentelor sosite in service firma noastra foloseste regula FIFO (first in-first out; echipamentele sunt operate in ordinea sosirii).
In cazul in care clientul doreste solutionarea cazului in regim de urgenta acesta poate achita o taxa de urgenta.
In cazul achitarii unei taxe de urgenta firma Sama Bit garanteaza ca echipamentul respectiv va fi preluat pentru diagnosticare de primul tehnician disponibil.
Echipamentul va fi diagnosticat conform procedurilor producatorului,in functie de natura defectului aceasta diagnosticare poate dura intre 1 ora si 48 de ore.
Dupa diagnosticare, daca piesa defecta este in stoc se va schimba imediat si echipamentul va intra in procedura de testare (care in functie de natura defectului poate dura intre 1 ora si 24 de ore).
Daca piesa nu exista in stoc, se va face comanda in regim de urgenta maxima (termenul de livrare variaza in functie de momentul plasarii comenzii si disponibilitatea piesei in stocul central*), iar la sosirea piesei primul tehnician disponibil va schimba piesa si va trece echipamentul in procedura de testare (care in functie de natura defectului poate dura intre 1 ora si 24 de ore).
Beneficiarul va fi anuntat prin email/sms la finalizarea reparatiei.
*
Pentru cazuri garantiale: termenul de remediere este uzual 5 zile, maxim 14 zile.
Pentru cazuri negarantiale: termenul de remediere este uzual 7 zile, maxim 4 saptamani