Echipamentele Acer au garantie hardware asigurata de producator (perioada de garantie o gasiti aici).
Chiar daca echipamentul este in perioada de garantie, exista defecte care NU se incadreaza in aceasta categorie cum ar fi (dar fara a se limita la):
- defecte cauzate de utilizarea necorespunzatoarea (de ex. defecte cauzate de socuri mecanice, electrice sau de alta natura, cum ar fi: ecran spart, taste lipsa, mufe rupte sau fortate fizic, cablu rupt)
- defecte cauzate de contact cu lichide
- defecte cauzate de saturare cu praf/nisip/scrum
- functionare defectuoasa datorata aplicatiilor software/driver/setari
- defecte/functionare defectuoasa cauzate de utilizarea unor component/upgrade-uri efectuate utilizand componente necertificate de producator
- defecte ale echipamentelor la care se constata interventii neautorizate de producator
In cazul in care echipamentul nu mai este in perioada de garantie sau defectul echipamentului este de tip negarantial, pentru diagnosticarea echipamentului este necesara achitarea unei taxe de diagnosticare de 100 lei (TVA inclus)
Plata taxei de diagnosticare pentru echipamente cu defecte negarantiale se realizeaza la aducerea/trimiterea prin curier a echipamentului in service.
Va rugam sa achitati suma respectiva prin urmatoarele modalitati de plata.
Diagnosticarea avansata a produsului va fi facuta in maxim 5 zile lucratoare de la primirea confirmarii de plata a taxei de diagnosticare.
In urma diagnosticarii va fi prezentat un deviz cu costul reparatiei.
In cazul in care se va accepta devizul de reparatie, taxa de diagnosticare va fi scazuta din suma finala a devizului.
In cazul in care nu se doreste reparatia, echipamentul se returneaza in aceeasi stare, fara a se returna si taxa de diagnosticare deja achitata (100 lei TVA inclus).
Transportul produselor in si din centrul de service este responsabilitatea beneficiarului.