Service ViewSonic

Garantia echipamentelor ViewSonic este de tip Pick Up and Return.
Inainte de a lua legatura cu noi pentru asigurarea garantiei,va rugam sa verificati conditiile de garantie asigurate de producator aici .
Chiar daca echipamentul Dumneavoastra este in perioada de garantie, va rugam sa verificati daca defectul echipamentului Dumneavoastra este un defect de tip garantial(sunt excluse defectele cauzate de  socuri mecanice, electrice sau de alta natura, contact cu lichide, obturarea sistemului de ventilatie de praf, nisip etc, defecte cauzate de setarile necorespunzatoare software, de interventii neautorizate ).

Daca aveti un echipament ViewSonic defect in garantie, va trebui sa ajunga la noi insotit de copie lizibila a facturii de achizitie/bonului fiscal, descrierea detaliata a defectului si datele dumneavoastra de contact (adresa completa, telefon, email).

Puteti aduce echipamentul defect direct la sediul nostru (Str. Dr. Constantin Carcas nr. 16, Sector 1 Bucuresti) in timpul orelor de program.
Daca doriti sa trimiteti echipamentul prin curier, va rugam sa ambalati echipamentul in ambalajul original, sa adaugati in cutie o fisa de trimitere in service (www.samabit.ro/proceduri-pentru-primirea-service) completata lizibil cu descrierea defectului, datele dumneavoastra de contact (adresa, telefon, email), o copie lizibila a facturii de achizitie/bonului fiscal si sa trimiteti un mesaj pe adresa de mail ViewSonic@samabit.ro .

Mesajul trebuie sa contina fisa de trimitere in service (descrierea detaliata a defectului, datele dumneavoastra de contact (adresa completa, telefon, email)) si dovada achizitiei (copie factura de achizitie/bonul fiscal) pentru validarea seriei.
Dupa validarea seriei, Sama Bit va anunta curierul NEMO pentru ridicarea coletului, veti fi anuntat de curier pentru detalii.
Dupa reparatie echipamentul va fi trimis inapoi la adresa de unde a fost primit cu acelasi curier cu care a sosit sau va fi ridicat direct de la sediul nostru in timpul orelor de program.
La receptia echipamentului veti primi un mail de confirmare, va rugam verificati descrierea defectului si daca aveti completari, trimiteti-le pe adresa ViewSonic@samabit.ro specificand numarul fisei de lucru.
Dupa repararea echipamentului veti fi anuntat prin email/SMS ca echipamentul este gata.
Pentru defectele diagnosticate ca nefiind obiectul garantiei cum ar fi (dar fara a se limita la) socuri mecanice, electrice sau de alta natura, contact cu lichide, obturarea sistemului de ventilatie de praf, nisip etc, defecte cauzate de setarile necorespunzatoare software, de interventii neautorizate  clientul va suporta costul transportului dus intors.