Reclamatii

Stimate Client,

In cazul in care nu sunteti multumit de modul in care a fost solutionat cazul Dumneavoastra va rugam sa completati citet datele din acest formular.

Va asiguram ca va fi analizata cu atentie in conformitate cu legislatia in vigoare (legea 449/223 si OG 21/1992 reviz. si adaugite) si a procedurilor definite de producatorul echipamentului si veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil.

Reclamatia se poate face :

  1. completand online formularul de mai jos
  2. completand citet FORMULARUL DE INREGISTRARE A RECLAMATIEI la sediul Sama Bit
  3. prin email la adresa acerservice@samabit.ro
  4. prin posta pe adresa Sama BIT SRL,Constantin Caracas nr 16,Bucuresti,Sect 1

Orice reclamatie poate fi analizata daca este formulata intr-un mod decent si contine urmatoarele date necesare :

Numele persoanei/firmei
Date de contact – tel/email/adresa
Numarul fisei de lucru.
Tipul echipamentului
Descrierea detaliata a problemei
Propunere de solutionare

Fiecare reclamatie va primi un numar de inregistrare va fi analizata si se va da o rezolutie in cel mai scurt timp posibil.

Aveti de asemenea posibilitatea sa depuneti o reclamatie la AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR.

Informatii suplimentare privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamaţie în atenţia Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor puteti obtine la http://www.anpc.gov.ro sau la numarul de telefon 0800.080.999

Image CAPTCHA
Introduceti caracterele aratate in imagine.