Procedura Pick Up and Return

Firma noastra asigura repararea echipamentelor Acer vandute pe canal oficial in Romania.
Pentru echipamentele Acer defecte in perioada de garantie, furnizorul asigura serviciul de tip Pick Up and Return (preluarea prin curier a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui).
Serviciul de tip Pick Up and Return se va asigura in urmatoarele cazuri:
- echipamentul defect este predat de beneficiarul final catre magazinul de la care a fost achizitionat;
- echipamentul defect se afla la domiciliul beneficiarului final.

Inainte de a trimite o cerere catre centrul nostru de service pentru interventii garantiale, va rugam sa verificati daca:
- detineti urmatoarele informatii: modelul si seria produsului; numarul si data facturii cu care a fost achizitionat produsul; o descriere cat mai amanuntita a problemei.
- echipamentul se afla in perioada de garantie acoperita de producator (specificata aici);
- defectul reclamat este un defect garantial (mai multe detalii aici)

Serviciul Pick Up and Return este oferit gratuit de Acer in perioada de garantie, in urmatoarele conditii:
- normele de instalare si exploatare specificate de fabricant au fost respectate;
- garantia se executa la sediul Sama Bit conform legilor in vigoare din Romania;
- laptop-urile trebuie sa fie insotite de baterii si de alimentatoare;
- conditiile in care se acorda garantia la ecrane de tip LCD cu pixeli defecti sunt prezentate aici

Pasii care trebuie urmati:
1. Completarea CORECTA a informatiilor din formularul de Pick up & Return
In cazul in care beneficiarul nu dispune de resurse pentru completarea formularului, informatiile pot fi transmise si telefonic sau pe email la acerservice@samabit.ro
2. Aprobarea formularului de catre centrul de service (in 48 de ore de la trimitere) sau cererea de informatii suplimentare (dupa caz).
3. Pentru formularele aprobate, centrul de service va crea o fisa de lucru si va face comanda catre curier care va prelua produsul defect de la adresa specificata in formular (a doua zi lucratoare de la aprobarea formularului).
Va rugam sa pregatiti coletul pentru ridicare si sa specificati pe colet numarul fisei de lucru.
4. Produsul va fi reparat (daca au fost respectate conditiile din certificatul de garantie) si inapoiat prin curier la adresa de unde a fost ridicat.
Conditii de transport al echipamentelor:
Echipamentele trimise prin curier trebuie ambalate corespunzator, de preferinta in cutia originala. Tot in cutia originala trebuie sa se puna “Fisa de trimitere in service” completata corespunzator si documentul fiscal de achizitie (copie lizibila).

Defectele cauzate de client (de ex ecran spart, prezenta lichid, urme de soc mecanic, s.a.m.d) si cele legate de software/driveri/deparolare nu fac obiectul garantiei, iar trimiterea echipamentului cu un astfel de defect se va face DOAR pe cheltuiala beneficarului.
Preluarea coletului de catre curier nu reprezinta acceptul centrului de service pentru reparatia in garantie. Garantia va fi validata dupa receptia si diagnosticarea echipamentului in centrul de service.
Garantia nu poate fi validata daca:
- Seria de pe carcasa echipamentelor este indescifrabila;
- Nu este prezentata factura de achizitie (copie lizibila);
- Asupra produselor s-au efectuat interventii de catre personal neautorizat de producatorul Acer;
- Produsele au fost exploatate in conditii necorespunzatoare;
- Defectele produse sunt cauzate de accidente, neglijenta sau actiunea voita a utilizatorului (echipamentele au suferit socuri, au fost afectate de lichide etc.)

De asemenea, SAMA BIT isi rezerva dreptul de a nu raspunde pentru:
 - plata transportului, durata si starea produselor livrate prin alte companii de curierat decat cele agreate;
 - produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
In cazul in care produsele nu se incadreaza in conditiile de acordare a garantiei, dupa repararea produsului, transportul tur si retur va fi suportat de client, cu plata ramburs.