Firma noastra asigura repararea echipamentelor Acer vandute pe canal oficial in Romania.
Inainte de a trimite echipamentul catre centrul nostru de service pentru interventii garantiale va rugam sa verificati ca :
- echipamentul se gaseste in perioada de garantie acoperita de producator (specificata aici)
- defectul reclamat este un defect garantial (mai multe detalii aici)
Service-ul in garantie pentru echipamentele Acer se executa in urmatoarele conditii:
- Normele de instalare si exploatare specificate de fabricant au fost respectate.
- Garantia se executa la sediul Sama Bit (cu exceptia echipamentelor la care este specificata conditia de garantie “On Site”) conform legilor in vigoare din Romania.
- Laptopurile trebuie sa fie insotite de baterii si de alimentatoare.
- Conditiile in care se acorda garantia in cazul ecranelor tip LCD cu pixeli defecti sunt prezentate aici.
Conditii de transport al echipamentelor:
- Echipamentele aduse in service direct, se opresc in service fara accesorii si ambalaj. Dupa reparatie se vor ridica pe baza fisei de lucru emisa la receptie.
- Echipamentele trimise prin curier trebuie ambalate corespunzator, de preferinta in cutia originala. Tot in cutia originala trebuie sa se introduca si “Fisa de trimitere in service” completata corespunzator. Defectele cauzate de client (de ex ecran spart, prezenta lichid, urme de soc mecanic, s.a.m.d) si cele legate de software nu fac obiectul garantiei, iar trimiterea echipamentului cu un astfel de defect se va face DOAR pe cheltuiala beneficiarului.
- Preluarea coletului de catre curier nu reprezinta acceptul centrului de service pentru reparatia in garantie. Garantia va fi validata dupa receptia si diagnosticarea echipamentului in centrul de service.
Garantia este nula daca:
- Seria de pe carcasa echipamentelor este indescifrabila
- Nu este prezentata factura de achizitie (eventual copie lizibila)
- Asupra produselor s-au facut interventii de catre personal neautorizat
- Produsele au fost exploatate in conditii necorespunzatoare
- Defectele produse sunt cauzate de accidente, neglijenta sau actiune voita a utilizatorului (echipamentele au suferit socuri, au fost afectate de lichide etc.)