Proceduri pentru trimiterea in service

Pasii care trebuie urmati :

  1. Completarea CORECTA a informatiilor din formularul de Pick up & Return (completarea corecta si completa duce la scurtarea timpului necesar aprobarii cazului).
  2. Aprobarea de centrul de service a formularului (in max 48 de ore de la trimitere) sau cererea de informatii suplimentare (dupa caz).
  3. Pentru formularele aprobate, centrul de service va crea o fisa de lucru si va inregistra comanda catre curier care va prelua produsul defect de la adresa specificata in formular (a doua zi lucratoare de la aprobarea formularului). Va rugam sa pregatiti coletul pentru ridicare si sa specificati pe colet numele, adresa Dumneavoastra exacta, telefonul de contact, adresa centrului nostru de service si numarul fisei de lucru.
  4. Echipamentele trebuie sa fie insotite de documentele de achizitie ale proprietarului completate corespunzator.
  5. Laptopurile trebuie sa fie insotite de baterii si de alimentatoare.  
  6. Monitoarele trebuie sa fie insotite de toate cablurile si accesoriile
  7. Pentru a putea repara si testa echipamentul Dumneavoastra va rugam sa stergeti parola de acces in sistemul de operare sau sa ne-o furnizati pe formularul de trimitere in service inclus in colet; pe mail la adresa acerservice@samabit.ro  sau telefonic la tel. 0212420662 specificand numarul de fisa sau seria echipamentului.
  8. Inainte de trimiterea in service va recomandam sa salvati datele.
  9. Completarea si tiparirea fisei de trimitere in service. Dupa completare si trimitere va rugam sa pregatiti coletul si sa asteptati sa fiti contactati de curier .

      Regulile de mai sus sunt obligatorii. Neindeplinirea uneia dintre ele conduce la returnarea echipamentului fara nici o interventie din partea Sama Bit.

Formular de trimitere in service

Detalii Echipament

Seria contine 22 de caractere, se gaseste pe o eticheta lipita pe spatele echipamentului................ De exemplu: NXMPHEX0034300469A6601
Numarul facturii/bonului fiscal.

Proprietar

In cazul in care echipamentul este trimis de un magazin/firma va rugam sa completati atat numele magazinului cat si numele persoanei de contact din magazin. De exemplu - Nume magazin / Nume reprezentant
Echipamentul va fi returnat la aceeasi adresa de unde a fost expediat.